ویزای شینگن آلمان

افراد با توجه به تفاوت اهدافی که برای سفر به آلمان دارند ممکن است به دنبال انواع متفاوتی از ویزای شینگن آلمان (ویزای شنگن آلمان) باشند. با توجه به قرارگیری کشور آلمان در قاره اروپا و حوزه شنگن، شما برای ورود به کشور آلمان نیاز به ویزای شینگن و یا ویزای شینگن آلمان دارید.

Untitled-design-2022-07-08T132428.177-1-1170x658-1

درباره اخـذ ویـزای آلمـان چه می دانید؟

افراد با توجه به تفاوت اهدافی که برای سفر به آلمان دارند ممکن است به دنبال انواع متفاوتی از ویزای شینگن آلمان (ویزای شنگن آلمان) باشند. با توجه به قرارگیری کشور آلمان در قاره اروپا و حوزه شنگن، شما برای ورود به کشور آلمان نیاز به ویزای شینگن و یا ویزای شینگن آلمان دارید.
شما قبل از اخذ ویزا نیاز دارید نسبت به تکمیل مدارک مورد نیاز در این زمینه اقدام کنید. با ادامه این مقاله از سفیران سیر سپنتا  همراه باشید.

شرایط اخذ ویزای آلمان

برای اخذ ویزای آلمان اگر شرایط لازم را نداشته باشید نمی توانید برای ویزا اقدام کنید. شرایط ویزای آلمان به شرح زیر است:

یک نکته مهم

در زمینه دعوت نامه که لازم است به آن توجه کافی داشته باشید این است که شخصی که در جایگاه دعوت کننده می باشد و قصد حمایت از متقاضی را دارد باید در متن دعوت نامه، حمایت مالی را قید کند.
متقاضیان توجه داشته باشید که شما باید وقت سفارت را از قبل تعیین کنید. وقت سفارت آلمان در ایران توسط شرکت ویزا متریک انجام میشود.
همانطور که اشاره شد درخواست ویزا با هزینه همراه است، چرا که شما قرار است به کشوری جدید وارد شوید. متقاضیان باید از همان ابتدای شروع کار خود برای درخواست اخذ ویزای آلمان هزینه کنند.
هزینه درخواست ویزا و تمامی هزینه های مرتبط از جمله هزینه های داخل سفارت بر عهده متقاضی می باشد.
از آنجایی که کشور آلمان یک کشور قانونمند می باشد. پس لازم است شما در مواقع ارائه مدرک و رجوع به موقع در سفارت در زمان وقت سفارت نسبت به اخذ ویزای آلمان اقدام کنید.  متقاضیان توجه داشته باشید که تمام مراحل اخذ ویزای آلمان باید قانونی انجام شود، چرا که ممکن است دچار دردسر شوید.
اگر به فکر یک سفر آرام و بدون دردسر هستید باید از طریق آژانس ها و کارگزاران قانونی اقدام کنید. زیرا برخی از شرکت ها و کارگزاران برای جذب متقاضی عنوان این ویزا تضمینی را قید می کنند که قاعدتا اهداف هر متقاضی از سفر به هر کشوری متفاوت است.

German visa

اخـذ ویـزای آلمـان

اخذ ویزای آلمان برای سفر به این کشور نیز مختلف است.
گروهی برای اخذ ویزای توریستی اقدام می کنند. که باید توجه داشته باشند که کشور آلمان  همان طور که اشاره شد به دلیل اینکه تعداد پناهندگان ایرانی در این کشور بالا است، اخذ ویزای توریستی شرایط سخت خود را دارد.
ویزای تحصیلی نیز یکی دیگر از انواع ویزا برای کشور آلمان می باشد. همانطور که میدانید معتبر ترین دانشگاه ها در کشور آلمان می باشد. شما برای اقدام به اخذ ویزای تحصیلی باید از طرف مدرسه و یا دانشگاه کشور مورد نظر دعوت نامه داشته باشید. توجه داشته باشید شما بعد از سپری شدن دوران تحصیل خود باید خاک آلمان را ترک کنید.
ویزای کار آلمان نیز از دیگر انواع ویزا می باشد و مخصوص افرادی است که دعوت نامه از سوی یک شرکت و یا کارفرما دارند،که باید برای ادامه فعالیت کاری خود اقدام به سفر کنند که می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز درخواست خود را ثبت کنند. فقط لازم است حتما توجه داشته باشید که زمان اعتبار ویزای کاری را کارفرما مشخص می کند.
متقاضیانی که برای سفر به آلمان اقدام می کنند باید توجه داشته باشند که نیاز است ابتدا مدارکی را برای اخذ ویزای آلمان داشته باشند. این مدارک دیگر نیاز به ترجمه ندارد شما می توانید بدون نگرانی هر زمان که وقت سفارت شما رسید مدارک را همراه خود ببرید. همراه داشتن مدارک در زمان مراجعه به سفارت لازم است.

مدارک اخـذ ویـزای آلمـان

سفیران سیر سپنتا می تواند با سال ها تجربه در این زمینه به شما برای اخذ ویزای آلمان کمک کند.

باما تماس بگیرید ما شما رو به رویاهاتون نزدیکتر میکنیم….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *